Ingen in Japan!

woensdag, november 22, 2006

Even weg

Juist, om de nare kou en regen hier te ontsnappen gaan we maar eens even wat warmer oorden opzoeken de komende week. De Oekraiener kwam op het bizarre idee om maar eens een weekje naar Thailand te gaan omdat we toch tijd en geld te veel hebben (hij misschien), dus volgende week maandag vertrekt het vliegtuig naar Bangkok met toch wel zeer waarschijnlijk minstens 1 Nederlander en 1 Oekraiener aan boord.
We vliegen met de JAL, dus het is redelijk zeker dat we ook aankomen en dat we service krijgen onderweg (weg met Lufthansa!), en als alles daar ook goed gaat en we niet opgepakt worden voor de gigantische stash aan drugs die ik van plan ben in mijn achterwerk mee te smokkelen, dan zouden we de maandag daarop (4 december) weer veilig met beide benen op Japanse...eh...Eilandgrond moeten staan.

Deze periode schijnt in Thailand nog behoorlijk warm te zijn met een zeer lage kans op regen, dus waarschijnlijk hebben we het weer mee, en zo niet, erger dan Nederland of hier kan het toch niet.

Nou, misschien Engeland.

Ik heb overigens nog steeds geen eigen camera, en ook niet echt de financiele ruimte (of zin) om er een te kopen, dus het zal wel wegwerpwerk worden, wat betekent dat ik niet weet of ik foto's op de site zal kunnen gaan zetten, maar ik zal mijn best doen om in ieder geval iets te laten zien wat niet rechtstreeks uit een foldertje komt.

Op naar de Zon!

3 Comments:

  • Wel ja, dat doet maar.Als of je nog niet ver genoeg weg bent. Maar ja, dat krijg je met zoveel geld en vrije tijd, dan ga je rare dingen verzinnen. Maar toch, veel plezier en vergeet je zwembroek niet. En denk erom, niet iedereen is die hij(of zij) lijkt te zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.

    By Anonymous Anoniem, at 1:54 a.m.  

  • Ja, je moet toch wat he, in de donkere dagen voor kerst.
    Ik sta nu op het prachtige Kansai International Airport van het gratis Internet gebruik te maken, want ik heb nog wat tijd tot het vliegtuig vertrekt.
    Mijn zwembroek heb ik bij me, dus dat zit ook wel goed, en als ik een leuke dame tegenkom dan zal ik haar als allereerste in haar kruis schoppen om te kijken wat voor effect dat heeft :D

    Tot over een weekje!

    By Blogger Ingen!, at 1:07 p.m.  

  • Ik dacht dat je in Japan bij iedere prei, brommerhelm of paar schoenen wel een 71 megapixel cameraatje kado zou krijgen, maar ik zal er wel weer naast zitten.

    Misschien moet je dan toch maar weer een Chinees meenemen, omdat die blijkbaar wel alle 1 komma zoveel miljard beschikken over de meest geavanceerde foto-apparatuur.

    Maar goed; zo lang je zo rijk bent dat je agressieve spelcomputers stuk kan gooien, kun je 'geen geld' niet als smoesje aanwenden om straks geen foto's van Thaise stranden te hebben.

    Peerke houdt je wel in de gaten, al ben je nog zoo ver weg!!

    Veel plezier in ieder geval! En ik wil me graag aansluiten bij de tip om mensen in het kruis te schoppen. Dat is een zeer gewone begroeting in die regio. En ik kan het weten, want ik verzin het net ter plekke.

    By Anonymous Anoniem, at 12:15 a.m.  

Een reactie posten

<< Home